Magic school
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Magic school

Hier leer je gebruik van je krachten te maken . Have fun .
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuw hier.....

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Stassi

Stassi


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Magic profile
Naam :: Stassi
Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:30 pm

Stassi keek haar aan "dacht ik al dat het daar mee te maken had".
ze glimlachte "ik weet het niet zeker maar ik heb de 4 elementen alleen heb ze nog niet echt onder de knie".
ze grinnikte en keek rond en ging op een bankje zitten.....
Terug naar boven Ga naar beneden
ashley

ashley


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: ashley
Kracht (max .2):: ze heeft iets met de zee enkan daardoor vanalles met water deoen en een aantal dingen vormen

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:32 pm

ashley bleef rustig staan ze had geen zin om te zitten. "denk ik!" zei ze maar wist het niet zeker. ze keek naar stassi "en welke heb je dan al ondekt??" vroeg ze nieuwsgierig. ze keek rustig voor zich uit en gooide het flesje waarva,n ze uitgedronken had weg. ze wilde over het fijt beginnen over dat ze steeds met een rietjes dronk maar zweeg maar ze was meer nieuwsgierig naar stassi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stassi

Stassi


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Magic profile
Naam :: Stassi
Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:35 pm

Stassi keek haar aan en glimlachte.
"ik denk aarde zoiezo" ze hield haar hand boven het gras.
opeens groeide er een zonnebloem uit.
"en ik denk ook vuur" ze knipte met haar vingers.
de zonnebloem verkoolde en het as verdween.
ze grinnikte en zag het flesje met een rietje.
"waarom drink je met een rietje???" vroeg ze nieuwsgierig....
Terug naar boven Ga naar beneden
ashley

ashley


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: ashley
Kracht (max .2):: ze heeft iets met de zee enkan daardoor vanalles met water deoen en een aantal dingen vormen

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:38 pm

"omdat ik anders in een wezn verander een soort va zeemeermin" zei ze. "darom mag ik nooit meezwemmen" zei ze e grijnzde. ze keek bewonderend naar haar wat ze allemaal deed. "hoe doe je dat hget ziet er gaaf uit" zei ze en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni
Admin
Giovanni


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Magic profile
Naam :: Giovanni
Kracht (max .2):: Heeft het blauwe vuur in zich .En er komen klauwen uit zijn hand

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:38 pm

Giovanni keek hun allen aan en keek toen naar de poort . Hij wou zijn krachten wel tonen maar wachte er nog even mee .Dawn wist ze al dat wel maar die andere twee kende hij nog niet echt goed . De tribal tattoo op zijn arm had 2 kleuren blauw en zilver .
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicshool.actieforum.com
ashley

ashley


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: ashley
Kracht (max .2):: ze heeft iets met de zee enkan daardoor vanalles met water deoen en een aantal dingen vormen

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:40 pm

ze keek naa gio. "jij??" vroeg ze nieuwsgierig hij snapte waarschijnlijk wel dat ze zijn krachten bedoelde. grijnzend en wachtend op de krachten van giovinni ging ze zitten. ze snapte ze trapte een steentje weg dat tot een boom rold en tot stilstand kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stassi

Stassi


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Magic profile
Naam :: Stassi
Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:43 pm

Stassi keek naar Ashley.
"ik heb ook het element water maar ik weet niet of ik ook verander als ik water aan raak" ze grinnikte.
ze keek toen weer naar Ashley "weet ik niet mijn ouders hadden het ook ik concentreer me erop ik heb de elementen over genomen".
ze grinnikte en keek toen naar Giovanni en glimlachte even.
ze stond op en concentreerde en kreeg opeens water in der handen.
ze maakte er vormpjes van en kreeg een glimlach.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni
Admin
Giovanni


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Magic profile
Naam :: Giovanni
Kracht (max .2):: Heeft het blauwe vuur in zich .En er komen klauwen uit zijn hand

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:46 pm

"Ik heb de kracht van het blauwe vuur en de ijzeren klauwen "zei hij tegen hun .Als je het zo zag stelde die niet veel voor .Maar hij kon er dingen mee die andere niet kunnen .
Hij keek beiden meisjes aan en glimlachte even . De glimlach verdween toen hij naar de poort keek . Er stond een zwarte schim maar die bleef staan .
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicshool.actieforum.com
ashley

ashley


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: ashley
Kracht (max .2):: ze heeft iets met de zee enkan daardoor vanalles met water deoen en een aantal dingen vormen

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:48 pm

ashley volgde zijn blik en verschoot. wie of wat was het?? of wat zou het kunnen ze hoopte dat het daar bleef. "ik heb ooit iemand gekend die zo wat van jou krachten had maar ik snap er niet veel van." zei ze en keek naar gio en hoopte op een beetje uitleg.

(kmoet gaan doei)
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni
Admin
Giovanni


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Magic profile
Naam :: Giovanni
Kracht (max .2):: Heeft het blauwe vuur in zich .En er komen klauwen uit zijn hand

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:51 pm

"Wel mijn krachten ,de blauwe vlam bevat meer kracht dan eender welke vlam ook en de ijzeren klauwen dienen om te vechten en ze klimmen "zei hij tegen hun . Hij wat trots op zijn krachten net zoals vele dat zouden zijn . Hij sprinte naar de zwarte schim in een blauwe waas .Hij stond daar en keek de man aan die uithaalde naar hem . Hij zette zijn klauwen uit en gaf de man een kleine maar niet dodelijke kras . Toen liep de man weg en hij liep in de blauwe waas terug naar hun .
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicshool.actieforum.com
Stassi

Stassi


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Magic profile
Naam :: Stassi
Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:53 pm

Stassi keek ook naar de poort.
"wie zou dat zijn????" ze keek er even verbaasd naar.
ze zuchte diep en keek toen weer naar Gio.
"volgens mij heb ik daar ook wel wat over gehoord".
ze was nog steeds met het water bezig en vond het wel grappig....
toen keek ze even geschrokken naar Gio.
"nou die is weg" ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
ashley

ashley


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: ashley
Kracht (max .2):: ze heeft iets met de zee enkan daardoor vanalles met water deoen en een aantal dingen vormen

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:54 pm

"oke ik snap het ong" zei ze bewonderend. ze glimlachte en keek de man na. zelf veshte ze niet altegraag maar soms kon ze zich niet beheersen. maar dat was niet vaak het geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni
Admin
Giovanni


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Magic profile
Naam :: Giovanni
Kracht (max .2):: Heeft het blauwe vuur in zich .En er komen klauwen uit zijn hand

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:56 pm

"En beiden krachten vergen natuurlijk veel kracht "zei hij nog tegen hun .Hij had zowat de geschiedenis van zijn krachten verteld maar iemand wist wie hij was ? En dat zou zo blijven . Hij keek naar zijn vuist en zijn klauwen kwamen tevoorschijn . Hij leek veel op zijn vader en minder veel op zijn moeder .Zo was hij nu eenmaal .
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicshool.actieforum.com
ashley

ashley


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: ashley
Kracht (max .2):: ze heeft iets met de zee enkan daardoor vanalles met water deoen en een aantal dingen vormen

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 12:58 pm

"mijn nicht heeft dezelfde krachten" zei ze en glimlachte. "we hebben samen ons geheimpje" zei ze ne glimlachte. ze vond het hier wel gezellig en ze zou hier nog veel leern niet alleen over haar krachten maar ook over die van een ander. ze wilde het ook is proberen met wate en het lukte ze maakte een badeend en grijnzde.

(nu moet ik echt gaan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stassi

Stassi


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Magic profile
Naam :: Stassi
Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:02 pm

Stassi keek naar Ashley en grinnikte.
"het is je gelukt!!!" riep ze blij.
ze maakte zelf van het water een eenhoorn.
ze grinnikte en keek toen naar Gio.
"ik heb er ook van gehoord maar ik weet niet waar".
ze dacht na "ooo mijn vaders vriend had die kracht".
ze glimlachte en keek even naar het water.....
Terug naar boven Ga naar beneden
ashley

ashley


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: ashley
Kracht (max .2):: ze heeft iets met de zee enkan daardoor vanalles met water deoen en een aantal dingen vormen

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:07 pm

ashley was afgeleid en het water vioel op haar handen. nu ze nat was moets ze snel weer droog worden anders werd ze zeemeermin. snel liep ze naar de wc en vloekt(e nog wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stassi

Stassi


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Magic profile
Naam :: Stassi
Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:11 pm

Stassi rende achter Ashley aan.
ze hield haar handen boven der haar en glimlachte.
ze trok als het water het water uit/van der handen.
ze liet het water in de gootsteen vallen.
"woow het is me gelukt" ze grinnikte.
"nu word je geen zeemeermin" ze gaf een knipoog....
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni
Admin
Giovanni


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Magic profile
Naam :: Giovanni
Kracht (max .2):: Heeft het blauwe vuur in zich .En er komen klauwen uit zijn hand

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:15 pm

Gio sprong in de lucht en bleef zo hangen .Van waar hij nu hong kon hij alles zien .Maar ze konden hem niet altijd zien .Met zijn uitgestoken klauwen zag hij er stoer uit .Hij tikte met zijn klauwen tegen elkaar en er verscheen een blauwe warme gloed rond de klauwen en hem .
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicshool.actieforum.com
Stassi

Stassi


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Magic profile
Naam :: Stassi
Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:17 pm

Stassi liep weer terug naar buiten en zag Gio niet meer.
"waar is hij nou???" ze keek rond.
toen keek ze naar de lucht en zag Gio zweven.
"wat doe jij nou???" ze grinnikte.
ze keek hem vragend en nieuwsgierig aan....
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni
Admin
Giovanni


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Magic profile
Naam :: Giovanni
Kracht (max .2):: Heeft het blauwe vuur in zich .En er komen klauwen uit zijn hand

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:20 pm

Hij lande weer naast haar neer ."Je moest het uizicht een zien vanuit de lucht "zei hij tegen haar .Dat uitzicht was zo knap dat je het niet kon geloven . De blauwe gloed die nog steeds rond hem was was wat minder warm geworden hij was zo goed als koud eigenlijk . Hij keek haar aan en glimlachte ze was best wel lief enzo .
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicshool.actieforum.com
Stassi

Stassi


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Magic profile
Naam :: Stassi
Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:22 pm

Stassi keek naar Gio en glimlachte.
"kon dat maar" ze dacht na.
"heey ik kan toch de 4 elementen dan kan ik ook lucht".
ze concentreerde en kreeg een bolletje lucht.
"nou dat gaat even duren denk maar het begin is er".
ze grinnikte en liet het bolletje weer verdwijnen.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni
Admin
Giovanni


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Magic profile
Naam :: Giovanni
Kracht (max .2):: Heeft het blauwe vuur in zich .En er komen klauwen uit zijn hand

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:25 pm

"Anders hou me vast dan zie je het ook "zei hij lief tegen Stassi . Hij keek haar aan en glimlachte .Zijn ogen straalde helemaal net als de zon in de ochtend zou stralen. Hij keek even in haar ogen en voelde een kleine tinteling. Wat is dit nu weer dacht hij. Hij keek even weg en keek naast haar. Hij vond haar leuk blijkbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicshool.actieforum.com
Stassi

Stassi


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Magic profile
Naam :: Stassi
Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:31 pm

Stassi keek hem aan en glimlachte.
"oke..." ze grinnikte.
ze liep naar hem en hield hem vast.
ze dacht oke.... mijn buik voelt raar.
ze zuchte diep en glimlachte.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Giovanni
Admin
Giovanni


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Magic profile
Naam :: Giovanni
Kracht (max .2):: Heeft het blauwe vuur in zich .En er komen klauwen uit zijn hand

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:33 pm

Hij sprong hoog in de lucht en hield zich in balans. "Dit was wat ik deed "zei hij tegen Stassi. Hij keek naar de rode horizon met wat blauw en geel in verwerkt. Zijn buik bleef raar aanvoelen. Het was duidelijk hij was verliefd. Maar zou hij het zeggen of wist ze het al .
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicshool.actieforum.com
Stassi

Stassi


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Magic profile
Naam :: Stassi
Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet

Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:42 pm

Stassi keek naar de grond en schrok even.
ze zuchte diep en hield Gio stevig vast.
ze keek toen naar de horizon en der ogen begonnen te glinsteren.
"wat mooi zeg!!!" ze keek er met grote ogen naar.
ze vergat effe alles om zich heen en glimlachte....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw hier..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier.....   Nieuw hier..... - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw hier.....
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw hier, eens op onderzoek gaan.
» Nieuw op deze school

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magic school :: De school :: Het schoolplein-
Ga naar: