Magic school
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Magic school

Hier leer je gebruik van je krachten te maken . Have fun .
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Opzoek naar haar kluisje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aya

Aya


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 11-05-09

Magic profile
Naam :: Azura
Kracht (max .2):: Vuur - Andere moet ze nog vinden

Opzoek naar haar kluisje Empty
BerichtOnderwerp: Opzoek naar haar kluisje   Opzoek naar haar kluisje I_icon_minitimema mei 18, 2009 12:52 pm

Azura stond al vroeg op om richting haar nieuwe school te gaan, en ze kijkt heel in de spiegel van haar kamer waarna ze dan naar de badkamer gaat om zich om te kleden. Haar haren moesten weer goed gedaan worden, en dus besluit ze om eerst een douche te nemen. Na een paar uurtjes in de douche te hebben gestaan, kleed ze zich rustig om. Ze droeg een mooi kleedje, en ze liep dan naar haar kamer voor haar spullen te gaan halen. Dan rent ze naar de keuken, en ze maakt haar lunchbox klaar.

Een tijdje later....Liep ze richting de school, en het verbaasde haar dat het nog ver was van haar appartement. Dus het enige wat ze nu kon doen was op haar naaldhakjes gaan lopen naar school, vooraleer de eerste bel zou gaan. Hoewel ze daar niet echt zin voor had, maar toch rende ze zo snel mogelijk naar de school. Eenmaal aangekomen zuchtte ze van opluchting, want ze was net op tijd aangekomen bij de school. Natuurlijk had ze ook haar viool meegenomen, want ze wilde nog wat oefenen na schooltijd.

Rustig liep ze over het schoolplein, en ze merkte dat er enkele leerlingen van de school naar haar keken. Ze wist even niet wat doen, en daardoor werd ze een beetje onzeker om verder te gaan. Toch nam ze alle moed weer bij elkaar, en ze stapte gewoon de school binnen. Totdat ze plots tegen iemand aanbotste, en de grond opviel waarna ze dan even omhoog kijkt met een rood hoofd. "Sssorry ik had u niet gezien." Zei Azura dan met nog steeds een rood hoofd, en ze keek vlug of haar viool niets voorhad.

Daarna ging ze opzoek naar haar kluisje, maar die vond ze niet echt. Ze
kijkt wat op haar heen, en ze zucht dan heel even. Rustig liep ze dan maar
op iemand af, en ze besluit dan maar om hulp te vragen. "Zou u me even
kunnen helpen? Ik ben nieuw hier maar ik vind mijn kluisje niet." Zei
Azura dan ook vriendelijk tegen de persoon, en ze kijkt deze dan ook zo
aan.

OOC :: Sorry voor lange post
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opzoek naar haar kluisje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Naar mijn kluisje toe gaan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magic school :: De school :: De gang-
Ga naar: