Magic school
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Magic school

Hier leer je gebruik van je krachten te maken . Have fun .
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De kamer van Kimi

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimedo mei 14, 2009 11:53 am

Kimi verhuisde haar spullen in haar kamer in. Haar wolf Zembla en hond Imar waren al in de kamer. Ze zette haar bed op een goede plaats en deed haar kleren in haar kast. Ook hong ze wat posters op van knappe boybands en acteurs. Ze glimlachte en keek rond. "MEn kamer is klaar"zei hij. Ze ging bij haar honden zitten en gaf ze alletwee een aai over hun hoofd. "Ik heb jullie gemist"zei ze tegen hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimevr mei 15, 2009 8:31 am

Tasunke gaf klopte op de deur.'Hallo ?'Zei hij.'Is Kimi daar ?'Zei hij verlegen.'Ik ben het Tasunke.'.Hij keek door het sleutelgat.Toen rechtte hij zijn rug en keek op.Hij wachte tot de deur open ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimevr mei 15, 2009 10:36 am

Kimi deed de deur open en glimlachte. "Heey hoe ist het"vroeg ze aan hem. Zembla lag ergens op de vloer en Imar kwam naar Tasunke. "Kom maar binnen die twee bijten niet hoor"ze lachte even en keek hem weer aan. Ze liep naar binnen en ging in haar zitzak zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimevr mei 15, 2009 2:12 pm

Tasunke liep mee.'Dat geloof ik wel hoor.'Zei hij.'Ik heb zelf ook een wolf.'Zei hij lachend.Tasunke zag een stoel en zette hem bij Kimi.'Oohh het is goed hoor.'Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimevr mei 15, 2009 2:38 pm

Ze keek hem aan en glimlachte. Zembla werd wakker en ging naast Kimi zitten. Ze leken opelkaar ze waren elkaars evenbeeld. Kimi keek even naar Zembla en aaide haar. Ze keek even stiekem naar Tasunke en snel weer naar Zembla.
Imar liep naar Tasunke en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimevr mei 15, 2009 2:54 pm

Tasunke aaide Imar over zijn hoofd.'Lief beest.'Zei hij hald tegen Imar half tegen Kimi.Hij keek naar Kimi.Ze leek hem wel leuk.Hij lachte.Zou hij het meteen vertellen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimevr mei 15, 2009 2:57 pm

"Ja vind ik ook"zei ze tegen hem. Ze glimlachte lief en voelde een kleine warmte in haar lichaam. Ze keek hem dromend aan en glimlachte nogmaals. Zembla gaf haar een lik en grijnsde ze liep samen met Imar naar een apart bed en ging daar met hem op liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimevr mei 15, 2009 2:59 pm

Tasunke keek naar Kimi die weg liep.Hij voelde het zelfde voor haar.'Ehh..Kimi..'Zei hij met een rood hoofd.'Vind .. jij mij ehh..'Verder kwam hij niet.

(morgen ben ik er weer. Me vader -_-)
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimevr mei 15, 2009 3:01 pm

Ze keek hem aan en legde haar vinger op zijn mond. Ze gaf hem dan een kus op zijn lippen en keek hem aan. "Dit beantwoord je vraag wel"zei ze tegen hem. Ze keek hem aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 1:02 am

Tasunke schrok even en keek Kimi aan. 'Ja..Dat wel.' Zei hij.Hij keek in Kimi's ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 5:45 am

Ze werd even helemaal rood en zuchte even. Zou hij niet hetzelfde als haar voelen ?zou ze er weer met een gebroken hart vanaf komen? Die vragen gingen door haar hoofd. Haar oren hongen nu slap naast haar net als haar staart. Zembla liep naar haar toe en gaf haar een likje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 6:11 am

'Kimi,Er is iets wat je moet weten.'Zei hij en keek diep in haar ogen.'Ik ben ook verliefd op jou.'Zei hij.Hij keek naar Zembla en lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 6:37 am

Kimi keek hem aan "echt waar"vroeg ze aan hem. Ze glimlachte en ging toen op haar bed zitten. Ze keek haar aan en klopte op haar bed als teken dat hij naast haar mocht komen zitten. Ze glimlachte even en keek hem toen weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 6:44 am

'Jaa echt waar.'Zei hij.'Denk je dat ik hier sta te liegen.'Zei hij.Hij stond op en ging naast Kimi zitten.'ik hou van je.'Zei hij.Hij keek haar aan.Toen gaf hij haaar een kus.
Zomaar.Waarom wist hij niet .
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 6:48 am

Kimi kuste duidelijk mee. Ze keek hem daarna aan en glimlachte. Zembla en Imar gingen slapen. Kimi gaf hem nog een kus en keek hem aan. "Ik hou van je met mijn hele hart"zei ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 7:02 am

Tasunke voelde het zelfde voor haar.Hij werd helemaal warm van binnen.'Ik ook..van jou..'Zei hij lief en keek naar Haar.'Met jou wil ik mijn leven delen.'Zei hij.'Wil je mijn partner zijn ?"Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 7:07 am

Ze knikte en gaf hem een kus. "Dat is je antwoord."zei ze tegen hem. Ze streelde zijn arm met haar hand en glimlachte. Ze was dolverliefd op hem. Haar andere hand legde ze op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 7:09 am

Tasunke streelde haar haren.Hij zakte langzaam naar haar wang.Zijn hoofd kwam dichterbij en hij gaf haar een tongzoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 7:16 am

Kimi deed duidelijk mee en legde haar hand op zijn borstkast. Ze kuste nog wat langer en gaf hem toen een kus op zijn borstkas nadat ze zijn shirt had uitgedaan. Ze streelde zijn borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 8:11 am

Tasunke trok Kimi's T-Shirt ook uit.'Haha jij ook dan he.'Zei hij.

(Sorry voor de korte post)
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 8:13 am

(ni erg)

Ze glimlachte en gaf hem een kus. Waarna ze door ging over zijn bovenlichaam. Ze keek hem daarna een en glimlachte. Ze gaf hem een kusje in zijn nek en grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 8:21 am

Tasunke glimlachte.Hij keek haar aan.Dit was een blijde gebeurtenis.

(Sorry als ik de hele tijd kort post maar in ben op Wolfstory aant vechten )
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 8:23 am

(weet ik ben erbij)

Ze keek hem aan en gaf hem nog een kus. Ze ging met haar handen in zijn haar en maakte het lekker woelig. Dat vond ze namelijk hot.
Zeging met haar hand over zijn borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tasunke

Tasunke


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 06-05-09

Magic profile
Naam :: Tasunke
Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 8:25 am

Tasunke ging met een hand over haar blote rug.Hij lachte.Dit was een fijn moment.Voor hem en haar. Hij kuste haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
kimi

kimi


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-05-09

Magic profile
Naam :: Kimi
Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen

De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitimeza mei 16, 2009 8:35 am

Ze kuste duidelijk mee en ging met haar bovenlichaam op hem liggen. Ze weegde niet veel dus. Ze gaf hem een lange kus op zijn mond. In zich voelde ze zich helemaal warm worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer van Kimi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Kimi   De kamer van Kimi I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer van Kimi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kimi's past
» De kamer van Tasunke.
» kamer van Dawn en ????
» De kamer van Kovu en Aiedail
» Kamer van Céline en Zelman?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magic school :: De school :: Slaapkamers-
Ga naar: